pridaná hodnota = úspech firmy (3. časť)

22. októbra 2015, kreativny poradca, Nezaradené Seriál o pridanje hodnote

Seriál o pridanej hodnote – časť tretia

Návrat ku koreňom

Čo je to realitná kancelára? Je to služba.
Čo je to služba? Je to niečo, čo nám poskytuje uspokojenie našich potrieb. Každá služba  mala by mať užitočný efekt.

 

Takže mojím prvým krokom na mieste majiteľa RK by bolo objasniť klientom, za čo naozaj platia. Ukázal by som im užitočný efekt mojej služby. Už od prvej minúty komunikácie (www stránky, FB, iné sociálne siete, reklamy) by som prezentoval zákazníkovi, že pri využití RK neplatí len za prehliadku bytu, ale hlavne za poskytnutý servis. Na tento fakt sa v dnešnej dobe naozaj zabúda, či už zo strany firmy alebo zo strany zákazníkov.

 

Takže ako majiteľ takejto firmy by som správne a efektívne nastavil komunikáciu tak, aby zákazník vedel, za čo platí. Vysvetlil by som mu, že sa nemusí starať o hľadanie vhodného bytu sám, že mu s touto činnosťou moja kancelária pomôže alebo dokonca všetko vybaví za neho. Presvedčil by som ho, že sa nemusí o nič starať, lebo byrokraciu, právnické záležitosti, zmluvy pripravím a skontrolujem za neho atď. Keď už zákazník vie, za čo sa platí (akú protislužbu dostane), môže rád a ochotne využiť ponúkanú službu.

 

Ukázať ľuďom (potenciálnym zákazníkom), čo naša služba ponúka a aký užitočný efekt prináša, je nevyhnutný krok najmä v takých oblastiach podnikania, o ktorých majú ľudia skreslený až negatívny názor (…prečo by som mal platiť RK a pod.).

 

Nezabúdajte že RK rozoberám iba ako príklad, nechcem ich očierniť ani naopak ospevovať. Články treba čítať s podnikateľským nadhľadom a sústrediť sa na to podstatné, ako spraviť svoj business úspešným.

 

Ďalšia a teda štvrtá časť bude vysvetľovať na tomto príklade pridanú hodnotu

 

Prajeme úspešný deň,

 

Jakub Kyrcz
Kreatívny poradca