Založ si blog

pridaná hodnota = úspech firmy (3. časť)

Seriál o pridanej hodnote – časť tretia

Návrat ku koreňom

Čo je to realitná kancelára? Je to služba.
Čo je to služba? Je to niečo, čo nám poskytuje uspokojenie našich potrieb. Každá služba  mala by mať užitočný efekt.

 

Takže mojím prvým krokom na mieste majiteľa RK by bolo objasniť klientom, za čo naozaj platia. Ukázal by som im užitočný efekt mojej služby. Už od prvej minúty komunikácie (www stránky, FB, iné sociálne siete, reklamy) by som prezentoval zákazníkovi, že pri využití RK neplatí len za prehliadku bytu, ale hlavne za poskytnutý servis. Na tento fakt sa v dnešnej dobe naozaj zabúda, či už zo strany firmy alebo zo strany zákazníkov.

 

Takže ako majiteľ takejto firmy by som správne a efektívne nastavil komunikáciu tak, aby zákazník vedel, za čo platí. Vysvetlil by som mu, že sa nemusí starať o hľadanie vhodného bytu sám, že mu s touto činnosťou moja kancelária pomôže alebo dokonca všetko vybaví za neho. Presvedčil by som ho, že sa nemusí o nič starať, lebo byrokraciu, právnické záležitosti, zmluvy pripravím a skontrolujem za neho atď. Keď už zákazník vie, za čo sa platí (akú protislužbu dostane), môže rád a ochotne využiť ponúkanú službu.

 

Ukázať ľuďom (potenciálnym zákazníkom), čo naša služba ponúka a aký užitočný efekt prináša, je nevyhnutný krok najmä v takých oblastiach podnikania, o ktorých majú ľudia skreslený až negatívny názor (…prečo by som mal platiť RK a pod.).

 

Nezabúdajte že RK rozoberám iba ako príklad, nechcem ich očierniť ani naopak ospevovať. Články treba čítať s podnikateľským nadhľadom a sústrediť sa na to podstatné, ako spraviť svoj business úspešným.

 

Ďalšia a teda štvrtá časť bude vysvetľovať na tomto príklade pridanú hodnotu

 

Prajeme úspešný deň,

 

Jakub Kyrcz
Kreatívny poradca

 

Hra na rozvoj kreativity

29.10.2015

Vítam vás opäť na mojom blogu. Dnes som si pre vás pripravil veľmi zaujímavé cvičenie na rozvoj kreativity v oblasti podnikania. Toto jednoduché cvičenie má len 7 krokov! Napíšte si na papier prvú vec, čo vám napadne, prípadne najbližšiu vec, ktorú máte pri sebe (príklad: najbližšie pri sebe mám knihu, tak si teda napíšem na papier – kniha). Zamyslite sa, [...]

pridaná hodnota = úspech firmy (4. časť)

22.10.2015

Seriál o pridanej hodnote – časť štvrtá Pridaná hodnota Pridanou hodnotou môže byť naozaj čokoľvek, či už maličkosť alebo veľká vec. No spravidla platí, že pridaná hodnota sa nachádza v každom detaile našej organizácie. Pretože len vtedy môžeme naplno využiť jej potenciál. Našou firmou je napríklad realitná kancelária (RK). Povedzme, že sa chceme [...]

pridaná hodnota = úspech firmy (2. časť)

21.10.2015

Seriál o pridanej hodnote – časť druhá Minule som začal s témou o pridanej hodnote, dnes pomocou sľúbeného príkladu sa dozviete o nej viac: Ako príklad si vezmime realitné kancelárie (RK). Na trhu je mnoho RK. Veľa z nich sa od seba nelíši. Ľudia sa im väčšinou vyhýbajú a majú z nich zlý pocit sprevádzaný obavami, že ich chcú okradnúť o ich ťažko [...]

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

kreativny poradca

Kreatívne riešenia pre váš business.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8853x
Priemerná čítanosť článkov: 1476x

Autor blogu

Kategórie

Archív