Založ si blog

pridaná hodnota = úspech firmy (2. časť)

Seriál o pridanej hodnote – časť druhá

Minule som začal s témou o pridanej hodnote, dnes pomocou sľúbeného príkladu sa dozviete o nej viac:

 

Ako príklad si vezmime realitné kancelárie (RK).
Na trhu je mnoho RK. Veľa z nich sa od seba nelíši. Ľudia sa im väčšinou vyhýbajú a majú z nich zlý pocit sprevádzaný obavami, že ich chcú okradnúť o ich ťažko zarobené peniaze. Veď povedzme si na rovinu, ako to funguje. Veľa krát celé dni či týždne hľadáte na internete byt, ktorý by sa stal vašim novým domovom. Keď ho konečne nájdete, zavoláte realitnému maklérovi. Ten sa s vami stretne, prebehne byt, povie pár viet o okolí a rozlúči sa s vami dúfajúc, že sa vám byt zapáčil, kúpite si ho a on dostane províziu všetci budete spokojný. (Samozrejme nie všetci makléri patria do tejto skupiny)

 

V tomto prípade je prinajmenšom na zamyslenie, za čo vôbec platíte RK, respektíve maklérovi?
Za to, že vám ukázal byt? Však to by mohol spraviť aj majiteľ bytu pokiaľ by si našiel chvíľku čas.

  1. Predstavte si, že vlastníte RK. A teraz sa naozaj zamyslite, nazdávate sa, že má šancu v dnešnej dobe prosperovať?

  2.  Zavrite na niekoľko minút oči a predstavte si, že ste majiteľom RK. Čo by ste spravili, aby ste prosperovali?

    (Vezmite si papier a všetko, čo vám napadne, si zapíšte. Ako by ste začali? Potrebovali by ste reklamu? Ak áno, akú? Ako by ste rozvíjali svoju RK? Prečo by sa mali zákazníci obrátiť práve na vás? A podobne…)

 

Aká je vaša odpoveď na prvú otázku? Ja by som jednoznačne odpovedal – ÁNO.
Na čo ste prišli pri premýšľaní nad druhou otázkou ? Mojou odpoveďou je – pridaná hodnota.

 

Pri téme akou je RK si musíme príklad rozdeliť na dve časti.
Prvú časť nazveme – „Návrat  ku koreňom“ a druhú si môžeme nazvať (ako už určite tušíte) „Pridaná hodnota“.

 

Čo si myslíte o RK vy? 
Sú to len príživníci ktorý sa chcú nahrabať alebo naopak ľudia ktorý vám chcú pomôcť?

 

Jakub Kyrcz
Kreatívny poradca

Hra na rozvoj kreativity

29.10.2015

Vítam vás opäť na mojom blogu. Dnes som si pre vás pripravil veľmi zaujímavé cvičenie na rozvoj kreativity v oblasti podnikania. Toto jednoduché cvičenie má len 7 krokov! Napíšte si na viac »

pridaná hodnota = úspech firmy (4. časť)

22.10.2015

Seriál o pridanej hodnote – časť štvrtá Pridaná hodnota Pridanou hodnotou môže byť naozaj čokoľvek, či už maličkosť alebo veľká vec. No spravidla platí, že pridaná hodnota sa nachádza viac »

pridaná hodnota = úspech firmy (3. časť)

22.10.2015

Seriál o pridanej hodnote – časť tretia Návrat ku koreňom Čo je to realitná kancelára? Je to služba. Čo je to služba? Je to niečo, čo nám poskytuje uspokojenie našich potrieb. Každá viac »

Vrtuľník

Leteckí záchranári pomáhali štyrom zraneným lyžiarom

19.01.2019 21:16

Traja muži a jedno dievča utrpeli poranenia pri lyžovaní na Martinských holiach, Jasnej a Vysokých Tatrách.

Nemecko Merkelová prejav novoročný

Merkelová vyzýva na užšiu spoluprácu EÚ v oblasti obranných systémov

19.01.2019 20:15

Zároveň Nemcov varovala, že možno budú musieť pristúpiť ku kompromisom ohľadom prísnych vývozných pravidiel.

polícia, václavské námestie

V Prahe sa pokúsil upáliť ďalší muž, polícia

19.01.2019 19:34

Okolnosti a motív činu polícia vyšetruje.

ORAVA: Snehová kalamita

SHMÚ vydal výstrahu pred nízkymi teplotami

19.01.2019 19:14

Teplota môže s výnimkou západu krajiny klesnúť na -15 až -19 stupňov Celzia.

kreativny poradca

Kreatívne riešenia pre váš business.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 5136x
Priemerná čítanosť článkov: 856x

Autor blogu

Kategórie

Archív